Втім, не слід вважати що треття серія буде дешевим автомобілем. Звісно, що добре укомплектований седан з 6-циліндровим мотором коштуватиме не менш ніж 50 тисяч євро, а це вже зовсім інша історія. З моменту свого дебюту у далекому 1975 році 3 Series розішлася по всьому світу тиражем понад 15 млн екземплярів, що робить її найбільш популярною моделлю у лінійці бренду. Головний суперник для Audi A4 та Mercedes C-Class втратив у вазі біля 50 кілограмів, адже він побудований на сучасній платформі BMW CLAR. Довжина нової третьої серії складає 4 метра і 70 сантиметрів, при цьому ширина дорівнює 1 метру і 82 сантиметрам. Як виявилось, збільшення габаритних розмірів позначилось лише на внутрішньому просторі для пасажирів, а багажний відсік залишився без змін, його об҆ єм складає 480 літрів.
Інтер҆ єр нової 3 Series вражає своєю простотою та продуманістю деталей. Також, експерти помітили явний крок у перед в плані якості матеріалів обробки салону та підгонки панелей. Головним мозком трійки став мультимедійний комплекс, який працює на базі сучасної платформи iDrive 7.0. Найсучасніша версія інформаційно-розважальної системи відкриває безмежні можливості щодо керування фнкціями за допомогою головного 10,3-дюймового екрану, який розміщений по центру торпедо. Доповненням до цього монітору іде функціональний віртуальний кокпіт розміром у 12,3 дюйми. До речи, поки що найбільше дорікань саме на його інтерфейс та графіку. Але згодом баварці модернізують цей елемент та все буде як забажає клієнт. Щодо архітектури передньої панелі, то на нашу думку - вона просто не перевершена та повністю відповідає духу бренду BMW.
Нове покоління BMW 3 Series отримає широку лінійку перевірених часом двигунів, але на початку продажів ми побачимо бензинові версії 318і, 320і, 330і та дизельні 318d, 320d та 330d. На нашу думку модель 320і з бензиновим двигуном обємом 2 літра та потужністю 184 к.с. є оптимальним вибором з точки зору співвідношення потужності та вартості. Силовий агрегат модифікації 330і – це 2 літра і 255 к.с. та 400 Нм крутного моменту. В результаті трійка з цим двигуном долає відмітку у 100 км/год лише за 5,8 секунд. Також заслуговує на увагу 190-сильний дизельний мотор на 2 літра, який прискорює седан з 0 до 100 км/год лише за 7,1 секунду при цьому середня витрата пального складає 5 літрів на кожні 100 км пробігу. Дизельна версія може додатково мати повний привід xDrive, що актуально для регіонів з холодним кліматом. В парі з моторами агрегатується 8-ступеневий автомат. Поки що невідомі характеристики майбутньої M3, але є надія що баварці зроблять її в кращих традиціях марки.
Нова трійка матиме безліч електронних помічників та систем допомоги водію. Серед додаткового обладнання є пакети SE, Sport та M Sport, в кожному з яких седан може вирізнятися як зовні так і з середини. Оцінити їздові якості нової BMW 3 Series ми зможемо не раніше березня наступного року, коли стартують офіційні продажі цієї моделі. Орієнтовна базова вартість 3 Series у Європі складатиме 25 тисяч євро за трициліндровий 316і…